دوربین مداربسته دام داهوا HDW-T1A51P

اطلاعات محصول

دوربین مداربسته دام داهوا HDW-T1A51P

 

دوربین مداربسته دام داهوا HDW-T1A51P یکی از محصولات برند داهوا از سری کوپر بوده که در مقایسه با محصولات مشابه در بازار از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. این دوربین مداربسته دقت تصویر ۵ مگاپیکسلی داشته که می‌توان خروجی تصویر آن را به دو شکل HD و SD تنظیم کرد.

دوربین مداربسته دام داهوا HDW-T1A51P دارای دو نوع لنز مجزا یکی  ثابت و دیگری به صورت اختیاری قابل تنظیم میباشد. میزان دقت لنز ثابت این دوربین 3/6 میلی متر بوده و لنز اختیاری آن میزان دقت 2/8 میلی متری دارد. لنز قوی این دوربین و فناوری HDCVI سبب شده تا تصویر باکیفیت توسط این دوربین ارائه شود.

این دوربین دارای قابلیت DWDR است. در شرایطی که نور محیط کم و یا حتی زیاد است این قابلیت موجب می‌شود تا کیفیت تصویر دچار افت نشده و حتی جزئیات آن قابل تشخیص باشد.

دوربین مداربسته HDW-T1A51P دارای منوی OSD میباشد که قابلیت پشتیبانی از ۱۱ زبان مجزا را دارد که انتخاب آن­ها بسیار ساده است. این ۱۱ زبان عبارت‌اند از لهستانی، چینی، روسی، انگلیسی، کره‌ای، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی که متناسب با شرایط خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

توضیحات تکمیلی

رزولوشن

5 مگاپیکسل

جنس بدنه

پلاستیک مقاوم

قابلیت ضد نور

دارد

دید در شب

مادون قرمز تا 20 متر