پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن برند AVS

اطلاعات محصول

پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن برند AVS

این پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن با دارا بودن دستگاه برد اصلی AVS  ، 2 دستگاه سنسور حرکتی-وزنی، دستگاه آژیر فلاشردار خارجی  با باتری بکاپ 2.2 آمپر، 1 دستگاه ماژول ارسال و دریافت پیامک و تماس صوتی از طریق سیم کارت و خط تلفن، 1 دستگاه صفحه کلید (کی پد)، 1 دستگاه آژیر داخلی و1 عدد باطری 7 آمپر برای برد اصلی  یک پکیج کامل و بی نقص است که امنیت محل مورد نظر شما را با هزینه ای مقرون به صرفه تامین می نماید.

2 دستگاه سنسور حرکتی – وزنی  AVS Jet pa2 

یکی از دستگاه‌ های موجود در پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن برند AVS، دستگاه سنسور حرکتی – وزنی  AVS Jet pa2 است. این دستگاه آشکارساز می تواند تا برد ۱۵ متری و زاویه ۹۰ درجه را به خوبی پوشش دهد. این سنسورها با داشتن قابلیت لنز پرده‌ ای در ارتفاع ۲۰/۲ تا ۷۰/۲ متری نصب می‌ شود. علاوه بر این دارای حسگر مادون قرمز بوده و با انجام تنظیمات وزن حیوانات تا ۲۴ کیلوگرم را نیز تشخیص می‌ دهد.

دستگاه آژیر فلاشر خارجی CITY LED با باطری بکاپ

از دیگر دستگاه‌ های پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن برند  AVS، دستگاه آژیر فلاشر خارجی با باتری بک آپ  می‌ باشد. در سیستم‌ های اعلام سرقت و اعلام حریق، آژیر یکی از اجزای بسیار مهم و اساسی است. بنابراین این آژیر با دارا بودن باتری بک آپ و میکروسوئیچ دستکاری ( تمپر )، یک گزینه بسیار عالی برای خرید است. این آژیرها ضد آب بوده و قابلیت استفاده در فضاهای سرباز و محیط‌ های خارجی را دارد. علاوه بر این با تمام دستگاه های اعلام سرقت سازگار است. این دستگاه با خروجی صدای بسیار بالا می‌ تواند سارقان را از محل فراری دهد. جالب است بدانید در صورتی که سیم آژیر خارجی دچار آسیب شده و یا قطع شود، باطری بکاپ موجب ایجاد صدا شده و نسبت به این موضوع اطلاع رسانی خواهد کرد.

دستگاه ماژول ارسال و دریافت پیامک و تماس صوتی از طریق سیم کارت و خط تلفن

این دستگاه یک نرم‌ افزار حرفه‌ ای است که امکان ارسال و دریافت پیامک و تماس تلفنی را از طریق سیم کارت و خط تلفن برای کاربران تا 30 شماره تماس فراهم می‌ نماید. در صورتی که سنسورها ورود فرد غیر مجازی را شناسایی کنند، به شماره تماس کاربر زنگ می‌ زنند. این دستگاه با قابلیت تعریف 10 شماره برای برقراری تماس و 10 شماره برای دریافت پیامک و 10 شماره برای تماس به خط تلفن ثابت و راه‌اندازی راحت و بدون پیچیدگی، یک گزینه عالی برای استفاده در دزدگیر اماکن است.

دستگاه صفحه کلید کی پد LCD

دستگاه صفحه کلید نیز از دیگر اجزای پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن برند  AVS است. این دستگاه که یک قطعه سخت افزاری می‌ باشد، دارای یک سری حروف و شماره است. به طور کلی می‌ توان گفت این صفحه کلید به عنوان یک رابط بین کنترل پنل دزدگیر و کاربر می‌ باشد که از طریق آن می‌ توان انواع تنظیمات را بر روی دستگاه دزدگیر انجام داد.

این صفحه کلید دارای دو چراغ سبز و قرمز است که دکمه سبز آن نشان دهنده  غیر فعال بودن دزدگیر و دکمه قرمز آن فعال بودن دزدگیر را نشان می‌ دهد. کلیدهای روشن موجود در صفحه این دستگاه دارای پس زمینه‌ای سفید رنگ می‌باشند اما صفحه نمایش دستگاه به صورت آبی روشن دیده می شود. پوشش کلی دستگاه نیز به رنگ سفید و به طور کامل استاندارد است.

جالب است بدانید این دستگاه دارای یک تکنولوژی خاص به نام NFC می‌ باشد. این تکنولوژی به دستگاه کم می‌کند تا بتواند کارت و تگ های مربوطه را بخواند. شاید برای شما نیز سوال باشد که ارتباط میان پنل دزدگیر و دستگاه کیپد چگونه شکل می گیرد؟ در واقع ارتباط بین این دو سیستم به کمک کابل دو زوج شکل می گیرد. در حقیقت دو رشته به جهت دریافت و ارسال اطلاعات و دو رشته دیگر نیز به جهت تأمین انرژی و برق موردنیاز کارایی دارد.

دستگاه آژیر داخلی

یکی دیگر از تجهیزات موجود در پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن برند AVS دستگاه آژیر داخلی است که می‌ توان آن را با کابل به دستگاه مرکزی متصل نمود. این آژیرها را می‌ توان به راحتی و بدون دردسر نصب نمود.

عدد باطری 7 آمپر

باتری ۷ آمپر موجود در پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن نیز با داشتن عمر بالا و همچنین سازگاری با شرایط مختلف موجب شده این پکیج یک انتخاب عالی و کاربردی برای کاربران باشد. یکی از ویژگی‌های اصلی این باطری روشن نگاه داشتن دستگاه‌ در صورت قطعی برق می باشد. در حقیقت این باطری ۷ آمپری قادر است چیزی حدود ۱۸ ساعت با توجه به تعداد تجهیزات دزدگیر آن را روشن نگه داشته تا در عملکرد آن اختلالی ایجاد نشود.

توضیحات تکمیلی