قیمت دوربین مداربسته برای منزل

تهیه دوربین مداربسته یکی از بهترین انتخاب‌هایی محسوب می‌شود که می‌توانید برای افزایش امنیت محل زندگی خود به سراغ آن بروید. این دوربین‌ها که در مدل‌های متنوعی ارائه می‌شوند می‌توانند از زوایای مختلف، منزل شما را تحت نظر داشته باشند و همه اتفاقات را ضبط کنند. قیمت دوربین مداربسته برای منزل به عوامل مختلفی بستگی […]

تهیه دوربین مداربسته یکی از بهترین انتخاب‌هایی محسوب می‌شود که می‌توانید برای افزایش امنیت محل زندگی خود به سراغ آن بروید. این دوربین‌ها که در مدل‌های متنوعی ارائه می‌شوند می‌توانند از زوایای مختلف، منزل شما را تحت نظر داشته باشند و همه اتفاقات را ضبط کنند. قیمت دوربین مداربسته برای منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر یک از آن‌ها نقش مهمی در این رابطه ایفا می‌کنند.

قیمت دوربین مداربسته برای منزل

مدل دوربین

نخستین موضوعی که بر روی قیمت دوربین‌های مداربسته اثر گذار است، مدل محصول محسوب می‌شود. به جرئت می‌توان بیان کرد که این عامل مهم‌ترین پارامتر موثر بر روی قیمت دوربین است. هرچه مدل دوربین شما پیشرفته‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. دوربین‌هایی که مدل جدیدتر دارند نیز از همین اصل تبعیت می‌کنند و هزینه خرید آن‌ها بر این اساس تعیین می‌شود.

در دوربین‌هایی که جدیدتر هستند، از لنزهای مدرن‌تری استفاده شده است که کیفیت نهایی تصاویر آن‌ها به شکل قابل توجهی بهتر از نمونه‌های قدیمی خواهد بود. حتی اگر با مباحثی همچون رزولوشن آشنا نباشید، به راحتی می‌توانید این موضوع مهم را تشخیص دهید. مناسب بودن مدل دوربین یکی از موارد مهمی به شمار می‌آيد که در زمان خرید این دستگاه‌ها باید به آن توجه کنید.

برخی از این دوربین‌‌ها تنها یک زاویه مشخص را تحت نظر دارند در حالی که بعضی دیگر به صورت سیصد و شصت درجه تصویربرداری می‌کنند. دوربین‌هایی نیز وجود دارند که دارای قابلیت تصویربرداری به صورت پاناروما هستند. با خرید یک دوربین مداربسته مدرن و جدید، می‌‌توانید اطمینان داشته باشید که آن محصول برای سال‌های متمادی به بهترین شکل ممکن نیازهای شما را برطرف می‌کند. بنابراین با توجه به این موارد می‌توان بیان کرد که مدل دوربین ارزش مهمی در زمینه تعیین قیمت این محصولات دارد.

برند دوربین

قیمت دوربین مداربسته برای منزل با توجه به نوع برند دوربین نیز تعیین می‌شود. تقاضای بسیار زیاد برای خریداری این نوع دوربین‌ها باعث شده است تا شرکت‌های گوناگونی در زمینه تولید آن‌ها مشغول به فعالیت شوند. طبیعتاً نمی‌توان انتظار داشت که اعتبار و تجربه این برندها با یکدیگر یکسان باشد و همین امر بر روی قیمت نهایی محصولات آن‌ها اثر می‌گذارد.

برندهایی که از سابقه بیشتری برخوردار هستند، به خاطر قدرت برند خود و یا مواردی شبیه به آن، قیمت محصولات خود را بالاتر می‌برند. البته این هزینه به منظور کاملاً قابل قبول است، زیرا در حال خریداری یک برند کاملاً معتبر هستید. از جمله مهم‌ترین برندهای برتر تولیدکننده دوربین‌های مداربسته می‌توانیم به گزینه‌های مختلفی همچون: هایک ویژن، ویوتک، پاناسونیک، سونی، داهوا و سامسونگ اشاره کنیم. علاوه بر این موارد، نمی‌توان برندهای دیگری همچون اینفینیتی و اکسیس را فراموش کرد.

این برندها همواره در حال تحقیق و توسعه برای ساخت محصولات بهتر هستند. همین امر باعث شده است تا دوربین‌های مداربسته توسط آن‌ها کاملاً معتبر باشند و بتوان برای تأمین امنیت منزل به آن‌ها اعتماد کرد. خرید دوربین‌های تولید شده توسط این برندها یک تصمیم درست برای جلوگیری از موارد خطرناکی همچون سرقت از منزل است.

امکانات دوربین

قیمت دوربین مداربسته برای منزل به امکاناتی که از سوی کارخانه تولیدکننده در آن‌ قرار می‌گیرد نیز ارتباط دارد. این امکانات شامل موارد مختلفی همچون نوع اتصالات، نوع هوشمندی، نوع حافظه و… است. یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، توجه کردن به قابلیت ای پی است که امکان اتصال به صورت اینترنتی را با دوربین فراهم می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود تا بتوانید در هر مکانی به راحتی با دوربین خود ارتباط برقرار کنید و تصاویر مدنظرتان را به دست بیاورید. ارتباط دوربین‌های مداربسته مدرن به صورت وای فای نیز امکان‌پذیر است که خود یک امر مهم به شمار می‌آید.

یکی دیگر از امکانات مهم که وجود آن بر روی قیمت نهایی دوربین اثر می‌گذارد، نوع پورت تصویر خروجی است. در گذشته، این نوع دوربین‌ها از سیستم آنالوگ کمک می‌گرفتند و همین موضوع تصویر خروجی را بی‌کیفیت می‌کرد. امروزه دوربین‌های جدید از تکنولوژی اچ دی ام آی استفاده می‌کنند. برخی از دوربین‌های مداربسته‌ دارای قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل هستند. این اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا تصاویر ضبظ شده بر روی دوربین را به راحتی مورد بررسی قرار دهید. هرچه تعداد چنین امکاناتی در دوربین بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد شد.

اینستاگرام هوم دژ را دنبال کنید : Homedezh@

گارانتی دوربین

برخورداری از خدمات پس از فروش نیز می‌تواند قیمت دوربین‌های مداربسته را تعیین کند. این امر که به عنوان گارانتی نیز شناخته می‌شود، موجب می‌شود تا حتی در زمان خراب شدن دوربین نیز با مشکل خاصی مواجه نباشیم. در واقع خدمات پس از فروش به شما کمک می‌کند تا از تهیه دوربین‌های خراب و آسیب‌دیده دوری کنید.

هرچه میزان بازه زمانی گارانتی دوربین‌های مداربسته بیشتر باشد، قیمت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد، زیرا ضمانت بیشتری به شما ارائه می‌شود. برخی از شرکت‌های تولیدکننده مدت زمان این نوع گارانتی را سه سال در نظر می‌گیرند و برخی دیگر تا پنج سال نیز خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند.

کیفیت ساخت و مونتاژ

اگرچه مواردی همانند نوع تکنولوژي‌های به کار رفته در دوربین مداربسته می‌تواند نقش مهمی در تعیین قیمت آن ایفا کند، اما موضوعات دیگری همچون کیفیت ساخت و مونتاژ نیز در این زمینه تأثیرگذار هستند. دوربین‌هایی که کیفیت ساخت بهتری دارند، می‌توانند به خوبی در برابر انواع تغییرات محیطی مقاومت خوبی از خود نشان دهند و دچار خرابی و آسیب‌دیدگی نشوند.

دوربین‌هایی که برای محافظت از بخش بیرونی منزل به کار گرفته می‌شوند باید بدنه‌ای مقاوم داشته باشند به نحوی که حتی باد و باران و تابش مداوم خورشید نیز مشکلی برای آن‌‌ها به وجود نیاورد. مونتاژ نیز به نحوه سرهم بندی قطعات مختلف دوربین ارتباط دارد که هرچه بهتر باشد، با دوربین مناسب‌تری روبرو خواهیم بود.

متأسفانه برخی از کاربران به منظور کاهش هزینه‌های خود، به این دو مورد توجه ندارند و تنها بر روی قیمت نهایی تمرکز می‌کنند. تهیه کردن دوربین‌های بی‌کیفیت و ارزان قیمتی که ساختار بدنه آن‌ها تنها با یک ضربه ساده از هم می‌پاشد انتخاب مناسبی نیست. شما باید به دنبال دوربین‌هایی باشید که چه در زمان ساخت و چه در زمان استفاده ساختار اصلی خود را حفظ کنند. با پرداخت یک مقدار هزینه بیشتر، دوربین مداربسته‌ای را خریداری کنید که عمر مفید قابل توجهی دارد.

همچنین بخوانید : انواع دوربین مداربسته مخفیانواع دوربین مدار بسته مخفی

نوع ضبط تصاویر

گزینه بعدی که بر روی قیمت دوربین‌های مداربسته اثر می‌گذارد، نوع ضبط تصاویر به وسیله آن‌ها است. امروزه از فناوری‌هاصی خاصی همچون HDR یا داینامیک رنج بالا نیز در دوربین‌های مداربسته استفاده می‌شود که کاربرد اصلی آن‌ها افزایش میزان روشنایی تصویر است. این امر باعث می‌شود تا کلیه تصاویر ضبط شده نسبت به دوربین‌های معمولی روشن‌تر باشند و بتوانید حتی جزئیات بخش تاریک آن‌ها را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. اچ دی آر می‌تواند برای دوربین‌های مداربسته منزل یک انتخاب عالی به شمار آيد.

موردی دیگری که در همین زمینه باید به آن اشاره کنیم، ضبط تصاویر با کمک فناوری WBC محسوب می‌شود. این مورد نیز همانند اچ دی آر یک قابلیت جذاب جهت بهبود روشنایی در زمان ضبط تصاویر است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. دوربین‌هایی که این دو قابلیت را به صورت همزمان دارند، معمولاً از قیمت بیشتری نسبت به گزینه‌های مشابه خود برخوردار هستند.

هزینه‌ای که در این زمینه پرداخت می‌کنید کاملاً قابل توجیح است، زیرا دوربین مناسب‌تری را در اختیار خواهید داشت. شایان ذکر است که در برخی از موارد، دوربین‌های مداربسته تنها یکی از این دو گزینه را ارائه می‌دهند، البته مدل‌های پیشرفته‌تر هر دو را به صورت همزمان دارند. حتی دوربین‌هایی را می‌توان یافت که علاوه بر WBC و HDR، قابلیت BLC را نیز به صورت پیشفرض به کاربران ارائه می‌کنند. این قابلیت می‌تواند میزان نور وارد شده به لنز را تنظیم کند.

خرید بهترین دوربین‌های مداربسته

به منظور تهیه بهترین دوربین‌های مداربسته برای محافظت از منزل باید به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که در این زمینه از تجربه کافی برخوردار هستند. تنها این مجموعه‌ها می‌توانند با توجه به نیاز شما، دوربین‌های باکیفیت و مناسبی را در اختیارتان قرار دهند. علاوه بر این، تهیه کردن دوربین‌های مداربسته از فروشگاه‌های حرفه‌ای باعث می‌شود تا خیالتان از بابت اصل بودن محصول خریداری شده کاملاً راحت باشد.

فروشگاه‌های برتر در زمینه قیمت‌گذاری نیز دقت بالایی دارند و محصولات خود را به گونه‌ای ارائه می‌کنند که امکان خریداری آن‌ها توسط طیف عظیمی از افراد وجودداشته باشد. مجموعه هوم دژ با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه انواع دوربین‌های مداربسته مخصوص منازل، فروشگاه‌‌ها، ادارات و… حرف اول را می‌زند.

مهم نیست که قصد دارید این دوربین‌ها را در چه بازه قیمتی خاصی خریداری کنید، زیرا هوم دژ برای هر میزان بودجه‌ای انتخاب‌های متنوعی را در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید برای بخش‌های مختلف منزل خود چندین دوربین مداربسته تهیه کنید و آن‌ها را به صورت همزمان به کار بگیرید. برخلاف تصور بسیاری از کاربران، این دوربین‌ها مصرف انرژي زیادی ندارند و حتی داده‌های ارسالی آن‌ها نیز حجم بالایی را در بر نمی‌گیرد.

سخن پایانی

به کارگیری دوربین‌های مداربسته می‌تواند میزان امنیت منزل شما را به شکل چشم‌گیری افزایش دهد. قیمت دوربین مداربسته برای منزل به مواردی همچون برند تولیدکننده، نوع امکانات و موارد مشابه ارتباط دارد. خوشبختانه امروزه همه کاربران می‌توانند با خیال راحت و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نسبت به خرید و استفاده از این نوع دوربین‌ها اقدام کنند. هوم دژ به عنوان بزرگ‌ترین مرجع فروش انواع دوربین‌های مداربسته آماده است تا به شما کاربران گرامی در این زمینه یاری برساند.

تازه ترین مقالات